شرکت هفت هزار دانش‌آموز در مسابقه نقاشی «واکسن کرونا»
کد خبر: 4020296
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

شرکت هفت هزار دانش‌آموز در مسابقه نقاشی «واکسن کرونا»

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از شرکت نزدیک به هفت هزار دانش‌آموز در مسابقه نقاشی واکسن کرونا خبر داد.

مسابقه نقاشی «اگه واکسن کرونا کشف نمی‌شد، چی می‌شد؟»

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، نفرات برگزیده مسابقه نقاشی «اگه واکسن کرونا کشف نمی‌شد، چی می‌شد؟» از سوی اداره توسعه فرهنگ سلامت اعلام شد.

فریناز تولائیان، رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت، با اشاره به استقبال قابل توجه از این مسابقه، گفت: مسابقه نقاشی «اگه واکسن کرونا کشف نمی‌شد، چی می‌شد؟» از ۲۰ مهرماه اطلاع‌رسانی و به‌دلیل استقبال زیاد دانش‌آموزان، تا ۱۳ آبان‌ماه تمدید شد که نزدیک به هفت هزار دانش‌آموز در آن شرکت کردند.

وی افزود: این مسابقه با هدف ترغیب دانش‌آموزان و خانواده‌ها به واکسیناسیون کرونا از سوی اداره توسعه فرهنگ سلامت وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری اداره آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: داوری این مسابقه توسط چهار کارشناس نقاشی انجام شد، به‌گونه‌ای که به هر اثر براساس معیارهایی همچون سن، خلاقیت، ارتباط با موضوع و...، نمره‌ای از ۱۰۰ تعلق گرفت و سپس آثار با بالاترین امتیاز مشخص شد که از این میان، ۱۵۵ نفر برنده مسابقه اعلام شدند.

تولائیان در خصوص برپایی نمایشگاه نقاشی در گذر فرهنگی چهارباغ نیز اظهار کرد: از میان آثار برتر، نمایشگاهی از ۸۰ اثر اول به مناسبت روز اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ، جنب مرکز سیار واکسیناسیون کرونا به مدت پنج روز برپا شد.

وی ادامه داد: آثار برتر به زودی در وبسایت اداره به‌صورت گالری مجازی، به آدرس اینترنتی http://salamat.esfahanfarhang.ir/fa-IR برای مشاهده علاقه‌مندان بارگذاری خواهد شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: جوایز 72 نفر از دانش‌آموزان برگزیده مسابقه در خارج از شهر اصفهان، برای آنها پست و برای 83 دانش‌آموز اصفهانی مراسمی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha